Η απάντηση του νοσοκομείου Αγρινίου για το τηλεφωνικό κέντρο « Aitoloakarnania 247

Translate

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ


ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

ΤΟΠ NEWS

To tweet του Αλέξη Τσίπρα για τις εκλογές

Οι κάλπες είναι άδειες και όλα είναι ανοιχτά. Δίνουμε τη μάχη από το πρώτο έως το τελευταίο λεπτό" γράφει ο Αλέξης Τσίπρας σε ανάρτ...

Τρίτη, 2 Απριλίου 2019

Η απάντηση του νοσοκομείου Αγρινίου για το τηλεφωνικό κέντρο

Κατηγορία Αγρίνιο στις   2:30 μ.μ.  |  Τρίτη, 2 Απριλίου 2019

Νοσοκομείο-Αγρινίου
Απάντηση στο δημοσίευμα του agriniopress.gr με τίτλο «Στο νοσοκομείο Αγρινίου, η κλήση σας… προωθείται», δίνει η Διοίκηση του Νοσοκομείου Αγρινίου.

Στην επιστολή που υπογράφει ο διοικητής του νοσοκομείου Αιτωλοακαρνανίας κ. Ανδρέας Τσώλης, το δημοσίευμα χαρακτηρίζεται «αναληθές και ανυπόστατο» -συνήθης χαρακτηρισμός , αφού , όπως στη συνέχεια τονίζει «όταν η τηλεφωνική γραμμή είναι κατειλημμένη είναι φυσικό και επόμενο να μην μπορεί να απαντήσει κανείς, εάν όμως δεν είναι κατειλημμένη ή θα απαντήσει ο αρμόδιος υπάλληλος, εφόσον είναι στο χρονικό διάστημα από 10:30 πμ. Έως 13:45 μ.μ. ή σε διαφορετική περίπτωση, βγαίνει ο αυτόματος τηλεφωνητής ο οποίος παραπέμπει τον πολίτη στις ώρες και ημέρες λειτουργίας της Γραμματείας».

Αναλυτικά η επιστολή της διοίκησης προς το agriniopress.gr:



Χωρίς η ιστοσελίδα να θέλει σε καμία περίπτωση να υποδαυλίσει το έργο της Νοσοκομειακής Μονάδας Αγρινίου και κατανοώντας πως ο φόρτος εργασίας ενδεχομένως να καθιστά πολύ δύσκολη , σε κάποιες περιπτώσεις, την επικοινωνία των πολιτών με το τηλεφωνικό κέντρο, οφείλει, να υπογραμμίσει τα εξής:

Η Μ.Ζ. δεν είναι η καταγγέλλουσα, αλλά η υπογράφουσα το άρθρο. Η καταγγελία στο agriniopress.gr έγινε επώνυμα, αλλά στο άρθρο δε γίνεται αναφορά στο όνομα της καταγγέλλουσας.

Αυτό που έχει όμως αξία να τονιστεί, είναι πως η συντάκτρια του άρθρου, πέραν της προσωπικής της εμπειρίας κατά το παρελθόν, όταν μάταια προσπαθούσε να επικοινωνήσει για ραντεβού με το τηλεφωνικό κέντρο για ώρες (πάντα εντός του ωραριακού πλαισίου που αναφέρετε), πριν από τη δημοσίευση του εν λόγω κειμένου στην ιστοσελίδα, επιχείρησε να επικοινωνήσει με τα τηλέφωνα 2641044400 και 2641361182, σε εργάσιμη ημέρα και εντός των ωρών λειτουργίας, ωστόσο κανείς -ξανά- δεν ανταποκρίθηκε.

Οι δε κλήσεις της καταγγέλλουσας των όσων αναφέρονται στο άρθρο, πραγματοποιήθηκαν την Πέμπτη 28 Μαρτίου, από τις 11:30 έως τις 13:30.

Επιπρόσθετα, θα είχε αξία να ρίξει κανείς μια ματιά στα σχόλια κάτω από τη σχετική ανάρτηση, όπου αρκετοί πολίτες υποστηρίζουν πως έχουν αντιμετωπίσει ακριβώς την ίδια κατάσταση με το τηλεφωνικό κέντρο του Νοσοκομείου, εκτός βέβαια κι αν όλοι αυτοί, καλούσαν Σαββατοκύριακο και εκτός των ωρών λειτουργίας.

Σε κάθε περίπτωση το να χαρακτηρίζεται ένα ρεπορτάζ ψευδές ή ανυπόσταστο , είναι η εύκολη απάντηση. Το δύσκολο είναι να καταβληθούν προσπάθειες ώστε οι υπηρεσίες προς τους πολίτες να βελτιωθουν.

Σε αυτήν την κατεύθυνση το agriniopress.gr θα επιμείνει.

Να σημειωθεί πάντως πως η σημερινή διοίκηση του νοσοκομείου, ζητά από τους πολίτες να αξιοποιήσουν το Γραφείο του Πολίτη , που επιλαμβάνεται τέτοιων θεμάτων (παραπόνων, καταγγελιών κλπ).
www.agriniopress.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...

google-site-verification: googledd843cc8cd9e15a6.html